Jaa, juu, joo, vaikka ei ihan mikään intiaanikesä olekkaan,niin blaze nostatti aina vähän lämpöjä täsykaasuajossa (lue: maantienopeudessa) Hain ensin RacingRabbitilta IISON dieselsyylärin, muutta sen mahduttaminen nokalle osoittautui liian tuskalliseksi keulan silpomiseksi, joten racersplacesta Allstarin 19"x31" sai nyt kelvata, sille tekastiin kannakkeet 1mm alusinkitystä pellistä, toistaiseksi yläkiinnikkeenä toimii orggisosa jota on vähän rälläköity. Alavesiletkun ylöspäin suunnattu lähtö tuotti vähän ongelmaa, letku osui tuulettajan siipiin asensi sen sitten kuinka päin tahansa, no tehtiin metallinen kannake joka siirtä letkun siipien ulottumattomiin. Samalla soviteltiin kompura tonne koneen kylkeen, josko sen sitten joskus sais tuottamaan renkaaseen mahtuvaa ilmaa jotta saisi aina vaihdetuksi ne kesä ja talvi-ilmat omassa pihassa.
sheetmetal