![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tossa mun ahdinkuvassa aivan ylälaidassa on pakokanavaan hitsattu jarruputken osista lämpö/paine yhde. Pakolämmöt on mitattu K-lanka systeemillä, joka antaa tarkan arvon. Perustuu vastuksen muuttumiseen lämmön vaihdellessa, mitataan milliampeereja ja lämpöarvo löytyy taulukosta! Tässä mittaus tuloksia. Huippu tehoja en ole käyttänyt koskaan pitkään, vain "tarvittaessa". Mittausten jälkeen toi lämpö/paine yhde on viety suoraan alas, alentaa painetta enen ahdinta!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LR series III dieselin ahtaminen | hanes | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 09.11.2007 21:01 |
Suzukin ahtaminen | salpa | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.03.2007 20:50 |
-83 hiluxin ahtaminen | osatauno | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.10.2006 21:27 |
patrollin ahtaminen!! | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.02.2006 21:51 | |
uazin ahtaminen | uakkeri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2005 17:22 |