Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Sen verran viel� t�st� kuvasta, ett� nimenomaan toi alimmainen
ruuvi, joka on vieterin jatkon takana, on sy�t�n lis�ys!
Jos on kunnon paineet, niin sen voi avata t�ysin auki.
|
Eik� ole kun tuo ylimm�inen, johon edicin ohjaama vipu nojaa on maksimisy�tt�m��r�n s��t� ja alimmalla ruuvilla muutetaan keskipakos��timen jousen kireytt�.
Se taas vaikuttaa mill� kierroksilla keskipakos��din alkaa rajoittaa sy�tt�j�.
Edit: kuva, maksimisy�tt�ruuvi on "full stop capsule" tai ainaki siit� m� oon sy�tt�j� s��delly...t�m� siis vuoden 80 pumpusta...
|
Mulla ei o kun toi alimmainen ruuvi sielä ku toi mun pumppu on vissiin sit vanhempi malli. sitä säätämällä ku se oli aluks melkein kiinni ni nousi tehot/kierrokset ja vähän tuntus siltä että ei olisi ni laiha seoskaan enään.
"MIKSI KÄVELLÄ JOS AUTOLLAKIN PÄÄSEE?"