Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.06.2007, 20:55
jaska77:n Avatar
jaska77 jaska77 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.05.07
Sijainti: kiikka, Finland.
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:

Sen verran viel� t�st� kuvasta, ett� nimenomaan toi alimmainen
ruuvi, joka on vieterin jatkon takana, on sy�t�n lis�ys!
Jos on kunnon paineet, niin sen voi avata t�ysin auki.
Eik� ole kun tuo ylimm�inen, johon edicin ohjaama vipu nojaa on maksimisy�tt�m��r�n s��t� ja alimmalla ruuvilla muutetaan keskipakos��timen jousen kireytt�.
Se taas vaikuttaa mill� kierroksilla keskipakos��din alkaa rajoittaa sy�tt�j�.

Edit: kuva, maksimisy�tt�ruuvi on "full stop capsule" tai ainaki siit� m� oon sy�tt�j� s��delly...t�m� siis vuoden 80 pumpusta...
Mulla ei o kun toi alimmainen ruuvi sielä ku toi mun pumppu on vissiin sit vanhempi malli. sitä säätämällä ku se oli aluks melkein kiinni ni nousi tehot/kierrokset ja vähän tuntus siltä että ei olisi ni laiha seoskaan enään.

"MIKSI KÄVELLÄ JOS AUTOLLAKIN PÄÄSEE?"

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LR series III dieselin ahtaminen hanes Tekniikka & Jutustelu 11 09.11.2007 21:01
Suzukin ahtaminen salpa Tekniikka & Jutustelu 18 24.03.2007 20:50
-83 hiluxin ahtaminen osatauno Tekniikka & Jutustelu 4 13.10.2006 21:27
patrollin ahtaminen!! Tekniikka & Jutustelu 10 27.02.2006 21:51
uazin ahtaminen uakkeri Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2005 17:22


Sivu luotu: 00:06 (GMT +2).