![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tossa jotain meikän troopperin korotuksista: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=11858 http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=22771 Itellä on 2.8td moottori tossa ja ei kylläs kertaakaan voima/vääntö oo loppunu ainaskaan noilla 33/10.5-15 renkuloilla ja kenkää on saanu jo monta vuotta. Tänä päivänä alla seisoo 35/16-15 boggerit, nyt on pitoo ihan riittävästi. Itellä vetareita kertaakaan ei oo menny, vaikka hc-safarilla juuassa pitikin aikasta kovaa naputusta, sama vetari paikallaan edelleen. Timolta saa Juuasta troopperiin kokonaisia etuvetareita joissa paikallaan molemmat murrokset. Ainaskin tossa 2.8 molemmilla puolilla edessä on samatikku. Tarvike kytkin mitä saa motonetistä ja ad-varaosa paikoista ei kestä 31 renkaita isompia pitkään, calminilta saa kyllä heavy duty kytkintä mikä sit pitäs kyllä kestää.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Isuzu trooper -90 | Rotta-Racing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.11.2007 18:49 |
| M/V Isuzu Trooper -88 | repoort | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 24.10.2007 11:05 |
| M:isuzu trooper | kares | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 18.07.2006 15:23 |
| Isuzu Trooper ? | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.07.2005 22:08 | |
| Isuzu Trooper | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 05.03.2005 10:11 | |