![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Sammutetaanhan 3-sarjan scaniatkin vivusta vetämällä. Uudemmissa on solenoidi virtalukossa joka estää virtojen kääntämisen pois päältä käynnissä ollessa. Vanhemmissa sitä ei ole, ja kun virrat kääntää pois, niin tippuu rajotinkin pelistä :P
Ja miten se virta-avaimen irti lähteminen vaikuttaa siihen rattilukkoon? Tojotassa pitää avainta joko painaa tai sitten painaa nappia virtalukkoa kääntäessä, että saa rattilukon päälle. Se ei onnistu kyllä ainakaan vahingossa ilman sitä virta-avainta. Poliisiautoissahan tämä ominaisuus löytyy vartavasten tehtynä, että auton voi jättää käyntiin ja ovet laittaa lukkoon. Ainakin kaverilla joka ikinen kerta on katsuri valittanut virta-avaimesta, mutta toteamus "Se on vanha poliisiauto" riittää katsastusmiehelle "Aah, ilmankos"... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
voiko olla totta ? | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2007 22:13 |
pakko olla vitsi | mehtämörö | Chit-Chat | 16 | 24.09.2007 17:26 |
bertan sammutus | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.04.2007 07:19 |
saako olla oksa vaijereita | savu | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 07.04.2007 16:36 |
Liikaa tehoa? ei voi olla! | toizukenzu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.07.2003 20:09 |