Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 20.05.2007, 19:21
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Sammutetaanhan 3-sarjan scaniatkin vivusta vetämällä. Uudemmissa on solenoidi virtalukossa joka estää virtojen kääntämisen pois päältä käynnissä ollessa. Vanhemmissa sitä ei ole, ja kun virrat kääntää pois, niin tippuu rajotinkin pelistä :P

Ja miten se virta-avaimen irti lähteminen vaikuttaa siihen rattilukkoon? Tojotassa pitää avainta joko painaa tai sitten painaa nappia virtalukkoa kääntäessä, että saa rattilukon päälle. Se ei onnistu kyllä ainakaan vahingossa ilman sitä virta-avainta.
Poliisiautoissahan tämä ominaisuus löytyy vartavasten tehtynä, että auton voi jättää käyntiin ja ovet laittaa lukkoon. Ainakin kaverilla joka ikinen kerta on katsuri valittanut virta-avaimesta, mutta toteamus "Se on vanha poliisiauto" riittää katsastusmiehelle "Aah, ilmankos"...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
voiko olla totta ? 4x4opel Tekniikka & Jutustelu 13 26.10.2007 22:13
pakko olla vitsi mehtämörö Chit-Chat 16 24.09.2007 17:26
bertan sammutus Cental73 Tekniikka & Jutustelu 3 15.04.2007 07:19
saako olla oksa vaijereita savu Tekniikka & Jutustelu 34 07.04.2007 16:36
Liikaa tehoa? ei voi olla! toizukenzu Tekniikka & Jutustelu 0 22.07.2003 20:09


Sivu luotu: 12:32 (GMT +2).