Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 15.05.2007, 20:44
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Miulla oli ahtoja max 1,5 bar eli kaikki mitä vakioturbolla sai irti. Pakoputkessa pelkästään se alkuperäinen pieni vaimennin ja muuten suora 2 tuuman putki. Se pumpun päältä löytyvä kalvon painama ahdettujen syöttöjen säätökara oli korvattu sopivasta tangosta lähes poikki sorvatulla karalla, ja karan painumista estävä muovirikka poistettu. Ton lisäksi oli perussyöttöä ruuvattu aika paljon lisää. Savutusarvo 4,5, mutta tehoa oli reilusti enemmän kuin vakiossa. Kulutus pieneni huomattavasti syötön säädön jälkeen, koska auto alkoi kulkea paljon kevyemmällä kaasulla. Renkaina 33 tuumaiset.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l2 syötön säätö Holle Tekniikka & Jutustelu 4 24.03.2008 13:09
Syötön säätöä puuhapate Tekniikka & Jutustelu 11 11.04.2007 16:18
Syötön säätöä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 15 18.10.2006 21:17
Syötön määrä? Repro Tekniikka & Jutustelu 3 22.03.2006 20:50
Syötön säädöistä Tekniikka & Jutustelu 0 04.07.2003 11:02


Sivu luotu: 08:10 (GMT +2).