Juu, mulla oli syöttöä sen verran, että nokikokeen tulos oli luokkaa neljä, tyhjäkäynti vaelteli tuossa 900-1200 välillä etc. Pudotin reilusti, nyt kaasutteluarvot 1,88 ekalla kiekasulla, veto on paljon tasasempaa ja tyhjäkäyntikin 650 tasan. Kulussa en huomannu mitään eroa isommalla syötöllä, lähti ehkä hieman huonommin käymään. Ite en siis ainakaan ruuvailis. Tai no, jos säätäis ennakkoo hieman aikasemmalle, niin ehkä sitten.
Perussääntö, kun rupee pöllyttään, niin aavistus takasin.
Dieselhän tuottaa sen mitä tuottaa. Paras ulosanti on just savutusrajalla, kaikki sen yli on turhaa ja tulee vaan nokena ulos. Ennakot kohilleen ja nestepäätä isompaan ni johan kulkee. Siin samalla voi pikkusen kiristää hukkaporttia...
<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen KALAVIEHE!!!</center>
Edited by - Flugfiske on 15/05/2007 21:14:43
|