Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 15.05.2007, 20:11
Flugfiske:n Avatar
Flugfiske Flugfiske ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 1.113
Perusasetus

Juu, mulla oli syöttöä sen verran, että nokikokeen tulos oli luokkaa neljä, tyhjäkäynti vaelteli tuossa 900-1200 välillä etc. Pudotin reilusti, nyt kaasutteluarvot 1,88 ekalla kiekasulla, veto on paljon tasasempaa ja tyhjäkäyntikin 650 tasan. Kulussa en huomannu mitään eroa isommalla syötöllä, lähti ehkä hieman huonommin käymään. Ite en siis ainakaan ruuvailis. Tai no, jos säätäis ennakkoo hieman aikasemmalle, niin ehkä sitten.
Perussääntö, kun rupee pöllyttään, niin aavistus takasin.

Dieselhän tuottaa sen mitä tuottaa. Paras ulosanti on just savutusrajalla, kaikki sen yli on turhaa ja tulee vaan nokena ulos. Ennakot kohilleen ja nestepäätä isompaan ni johan kulkee. Siin samalla voi pikkusen kiristää hukkaporttia...

<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen KALAVIEHE!!!</center>

Edited by - Flugfiske on 15/05/2007 21:14:43
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l2 syötön säätö Holle Tekniikka & Jutustelu 4 24.03.2008 13:09
Syötön säätöä puuhapate Tekniikka & Jutustelu 11 11.04.2007 16:18
Syötön säätöä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 15 18.10.2006 21:17
Syötön määrä? Repro Tekniikka & Jutustelu 3 22.03.2006 20:50
Syötön säädöistä Tekniikka & Jutustelu 0 04.07.2003 11:02


Sivu luotu: 13:06 (GMT +2).