![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Noista poskilaakereista en ole kyllä varma, oliko 45mm tossa 4cyl vai siinä vanhassa 7,5" takavedon perässä... ? Edit: no onhan ne kun näkyy kuvassakin
![]() No, pinjonissa on ainakin erikokoset laakerit 4cyl/V6. ![]() Sivulta lainattua: "Just comparing how much bigger the V6 bearings are. The V6 pinion bearing is a monster. Not shown but the V6 pinion bearing dwarfs even the one on the imfamous Dana 60. The 2 bearings on the right are carrier bearings. A properly tightened up large carrier bearing is best for minimal ring deflections.....and that's where the strength really is". ------------ ![]() Hiluxiin 33" Edited by - ariman on 06/05/2007 22:20:24 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n perävälitys? | HJ65_85 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.06.2011 12:00 |
O: 4.88 perävälitys | hiluman | O/M/V Muut | 5 | 01.12.2005 07:55 |
M:TOJO 4.11 PERÄVÄLITYS | O/M/V Muut | 2 | 06.10.2005 09:38 | |
Sj:n perävälitys? | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.07.2005 10:42 |
Sj:n perävälitys? | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.07.2005 08:18 |