Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 06.05.2007, 21:17
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Noista poskilaakereista en ole kyllä varma, oliko 45mm tossa 4cyl vai siinä vanhassa 7,5" takavedon perässä... ? Edit: no onhan ne kun näkyy kuvassakin
No, pinjonissa on ainakin erikokoset laakerit 4cyl/V6.



Sivulta lainattua: "Just comparing how much bigger the V6 bearings are. The V6 pinion bearing is a monster. Not shown but the V6 pinion bearing dwarfs even the one on the imfamous Dana 60. The 2 bearings on the right are carrier bearings. A properly tightened up large carrier bearing is best for minimal ring deflections.....and that's where the strength really is".




------------

Hiluxiin 33"



Edited by - ariman on 06/05/2007 22:20:24
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n perävälitys? HJ65_85 Tekniikka & Jutustelu 8 01.06.2011 12:00
O: 4.88 perävälitys hiluman O/M/V Muut 5 01.12.2005 07:55
M:TOJO 4.11 PERÄVÄLITYS O/M/V Muut 2 06.10.2005 09:38
Sj:n perävälitys? Suizaman Tekniikka & Jutustelu 3 27.07.2005 10:42
Sj:n perävälitys? Suizaman Tekniikka & Jutustelu 0 27.07.2005 08:18


Sivu luotu: 20:09 (GMT +2).