Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 02.05.2007, 08:33
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tattis oikaisusta! Toi takavetari homma olikin uusi tieto. Yksi koitti ostaa multa olikohan se nyt perää ja hän antoi vetarin mittoja jotka ei täsmännyt noihin mun vetareihin niin tultiin siihen tulokseen että takavetareissa olisi eroa. Etuperässähän muuttuu vetarien kokokin sentään 410->413 murros-akseli paketilla niin tuntui luonnolliselta että takavetaritkin olis tukevammat.

Ja perien kestoon vielä että ei niissä diffien kestoissa varmaan ole kauheesti eroa kuin vasta automaattilukon kanssa ja niistäkin ilmeisesti korkkaavat pääasiassa ne tapit. Toi 413:stahan on hieman isompi kuin 410:n niin on rattaissakin hieman kokoeroa.

Eikös sulla Racingrabitti ole edessä ARB mutta mikä on takana?

Marko

Mulla on ARB:t molemmissa akseleissa.

Edessä on 413:n akseli ja vetarit on TML murroksilla.
Takana on 410:n vetarit ja jarrukilvet 413:n akselissa.

Kisoissa saa takavetarin vaihdettua purkamatta/ilmaamatta jarruja,kun vetarin laakeri mahtuu tulemaan kilven läpi.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki SJ410 O/M/V Ajoneuvot 1 29.10.2007 17:29
M:SUZUKI SJ410 ETU JA TAKA PERÄT. BERTTA O/M/V Muut 13 06.12.2005 13:03
O:Suzuki SJ 413 perät Racingrabbit O/M/V Muut 0 02.02.2005 12:37
B: Suzuki sj410 Sami_V O/M/V Muut 2 01.01.2005 23:27
O suzuki sj410 tai 413 potzu O/M/V Muut 1 13.08.2004 18:27


Sivu luotu: 16:43 (GMT +2).