Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 30.04.2007, 16:38
JariM JariM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.06.04
Sijainti: Pohjois-Pohjanmaa
Viestit: 193
Perusasetus

Lainaus:
quote:Jäykkä akseli
Elikkäs jos kyseessä on sellainen jäykkä akseli kuin vaikkapa VW Golf niin oikealla korkeudella ollessa aurauksen ohjearvo voi olla vaikkapa 2mm eli pyörät eivät ole ihan suorassa kulkusuuntaan nähden.
Akselihan kääntyy eri asentoon kun autoa madalletaan ja siitä seuraa että auraus muuttuu - samoin camber.
Akselin korkeudella ei siis olisi merkitystä mutta kun se on etupuolelta tuettu koriin niin se kiertyy madalluksen myötä.
Volkkareissa akselinpätkät ovat taka-akselissa kiinni neljällä ruuvilla ja siihen väliin on saatavana säätölevyjä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 takaluukkujen haritus Tekniikka & Jutustelu 3 02.05.2007 21:48
Uazin kannen madallus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 15 15.03.2006 21:12
auraus/haritus maasturissa. Joukka Tekniikka & Jutustelu 7 20.02.2005 12:21
Patrollin auraus/haritus? 33SD Tekniikka & Jutustelu 3 13.11.2004 14:13
madallus + korotus? jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 11 16.09.2004 16:55


Sivu luotu: 20:39 (GMT +2).