Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 16.04.2007, 06:58
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Viime vuoden oli mulla kympin akselissa lockright, ensin 31/10.5 sutiaisilla ja puolesta kesästä eteenpäin 31/11.5 swambbereilla ja ehjäksi jäi kun akselin otin pois. Enkä tietääkseni kaasua säästellyt.
Ja kinnerissä siis ykskolmonen ja 4.16 välitykset.

Kaverilla katkesi ne pikkutapit, syy jäi epäselväksi.

Poskirattaiden kuluneisuus ainakin vaikuttaa toimintaan ja mahdollisesti kestävyyteenkin.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lock right etuperään? geswas Tekniikka & Jutustelu 40 06.07.2011 15:53
MYYTY /Suzukin SJ413 / Samurai Lock Right Palde O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 18.11.2008 18:32
Lock-right kitkaperään? Tollukka Tekniikka & Jutustelu 25 23.04.2007 01:31
M: Lock-right BJ:hin PIRSSI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.10.2006 19:46
M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin Rassi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 19 14.06.2006 11:46


Sivu luotu: 19:52 (GMT +2).