![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Viime vuoden oli mulla kympin akselissa lockright, ensin 31/10.5 sutiaisilla ja puolesta kesästä eteenpäin 31/11.5 swambbereilla ja ehjäksi jäi kun akselin otin pois. Enkä tietääkseni kaasua säästellyt.
Ja kinnerissä siis ykskolmonen ja 4.16 välitykset. Kaverilla katkesi ne pikkutapit, syy jäi epäselväksi. Poskirattaiden kuluneisuus ainakin vaikuttaa toimintaan ja mahdollisesti kestävyyteenkin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lock right etuperään? | geswas | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 06.07.2011 15:53 |
MYYTY /Suzukin SJ413 / Samurai Lock Right | Palde | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 18.11.2008 18:32 |
Lock-right kitkaperään? | Tollukka | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 23.04.2007 01:31 |
M: Lock-right BJ:hin | PIRSSI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.10.2006 19:46 |
M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin | Rassi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 19 | 14.06.2006 11:46 |