Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 10.04.2007, 10:16
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Tervehdys!
No samankaltaisia kokemuksia on mullakin. Vanha -77 V8 offi-kaasarirankku on paljon vireempi peli kuin -88 efi automaatti. Täytyy sanoa ettei se kiihdy oikein mihinkään. Kun siihen vaihdettiin talvella turbiini niin aina vain tuli laiskemmaksi. Paikallaan kyllä kuulostaa tehokkaalta peliltä ja ajoitukset on kunnossa mutta sanoisin että kyllä 50 hepoa on jossakin kadoksissa kun lähdetään maantielle. Onko tämä nyt vain tabu, josta ei saisi puhua... mutta mihin lienee hevoset karanneet. Timo V:llä tosin kaksi hepoa oli peräkärryssä mutta se ei vielä selitä kaikkea. Jopa Pohjanmaan mäet ovat kovia n oustavia tuolle -88 efille.

Moottorilla on ajettu noin 300 tkm ja naputtaa... eli nokat voisivat olla yksi syy mutta en usko sen olevan kaiken takana.

TT

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
NC-50 moottorin teho/vääntö Tarzan Tekniikka & Jutustelu 15 13.06.2006 11:19
O: Rangen ovi Range-Miki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.12.2005 08:45
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2003 11:38
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 03:36 (GMT +2).