![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
No samankaltaisia kokemuksia on mullakin. Vanha -77 V8 offi-kaasarirankku on paljon vireempi peli kuin -88 efi automaatti. Täytyy sanoa ettei se kiihdy oikein mihinkään. Kun siihen vaihdettiin talvella turbiini niin aina vain tuli laiskemmaksi. Paikallaan kyllä kuulostaa tehokkaalta peliltä ja ajoitukset on kunnossa mutta sanoisin että kyllä 50 hepoa on jossakin kadoksissa kun lähdetään maantielle. Onko tämä nyt vain tabu, josta ei saisi puhua... mutta mihin lienee hevoset karanneet. Timo V:llä tosin kaksi hepoa oli peräkärryssä mutta se ei vielä selitä kaikkea. Jopa Pohjanmaan mäet ovat kovia n oustavia tuolle -88 efille. Moottorilla on ajettu noin 300 tkm ja naputtaa... eli nokat voisivat olla yksi syy mutta en usko sen olevan kaiken takana. TT |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
NC-50 moottorin teho/vääntö | Tarzan | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 13.06.2006 11:19 |
O: Rangen ovi | Range-Miki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 22.12.2005 08:45 |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Rangen PTO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2003 11:38 | |
Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |