![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos moottoria alat päivittämään, niin mun mielestä olis syytä unohtaa nuo turbo Ibahutsutohatsut ja vaihtaa tilalle kuutiotuumia. Väännön lisäännyttyä on sit syytä päivittää samalla vaihteisto ja kytkin. Tietysti sit kannattaa miettiä vaihtoehtoa hankkia suoraan haluamallasi tekniikalla valmiiksi oleva Jeeppi. Mulla on vuosien varrella vahvistunut positiivinen kuva tuosta 304cid V8:sta. On huomattavasti pienempiruokainen, kuin 360cid ..tai jopa suora kutvonen ja vääntöä on kuiteskin ihan mukavasti. Mulla maastobussia kuljettaa pintakaasulla 4-vaihteisella matkavauhtia ihan kohtuukulutuksilla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m: 6.2 diesel | jeepwillys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.10.2007 18:44 |
| M:K-750 -67 (900 diesel) | jp-suzuki | O/M/V Muut | 5 | 10.06.2007 11:41 |
| M:bmc 6-diesel | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.02.2007 20:27 |
| m: LR ser III 109 diesel 73 | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.03.2006 21:17 |
| 2-t diesel | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.02.2006 11:41 |