Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.03.2007, 09:56
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Jos moottoria alat päivittämään, niin mun mielestä olis syytä unohtaa nuo turbo Ibahutsutohatsut ja vaihtaa tilalle kuutiotuumia. Väännön lisäännyttyä on sit syytä päivittää samalla vaihteisto ja kytkin.
Tietysti sit kannattaa miettiä vaihtoehtoa hankkia suoraan haluamallasi tekniikalla valmiiksi oleva Jeeppi. Mulla on vuosien varrella vahvistunut positiivinen kuva tuosta 304cid V8:sta. On huomattavasti pienempiruokainen, kuin 360cid ..tai jopa suora kutvonen ja vääntöä on kuiteskin ihan mukavasti. Mulla maastobussia kuljettaa pintakaasulla 4-vaihteisella matkavauhtia ihan kohtuukulutuksilla.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
M:K-750 -67 (900 diesel) jp-suzuki O/M/V Muut 5 10.06.2007 11:41
M:bmc 6-diesel toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.02.2007 20:27
m: LR ser III 109 diesel 73 Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.03.2006 21:17
2-t diesel -P- Tekniikka & Jutustelu 15 12.02.2006 11:41


Sivu luotu: 03:28 (GMT +2).