![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Elikkäs jos tehoa otetaan yhtään (1 hp) lisää niin pitää todistaa, että jarrut ovat kelvolliset suuremmille tehoille.
Yleensä homma menee dieselin turbottamisessa niin, että verrataan saman mallisarjan bensaversioon. Niissähän on tehoja monasti enemmän ja samat jarrut. Tehoja sai nostaa verrokkiauton tehoihin nähden 20%. Varaosakirjat ovat hyviä jarrujen selvittelyssä. Edit: mä en oo ainakaan kuullut, että pitäisi olla mitään todistuksia maahantuojalta tms. moottorin soveltumista turbottamiseen. Normaali savulappu pitäisi riittää. Ei se sen katsurin ongelma oo jos se ei kestä turboa. Kunhan se ei saastuta vaan liikaa. ____________________________________ - eskimo OffRoad Kainuu, SLCK #110 Edited by - komk on 07/03/2007 08:41:09 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Turbotettu BJ-40 B kone ei kierrä (nyt kiertää!!!) | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 88 | 06.10.2014 18:11 |
M:King cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.03.2008 22:52 | |
M: turbotettu pätkäpatrol -KUVIA | jiggi | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 30.09.2007 19:32 |
m:-85 4wd king cap | pete77 | O/M/V Muut | 0 | 19.05.2005 18:36 |
king cap | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.05.2004 03:24 |