Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 07.03.2007, 08:38
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Elikkäs jos tehoa otetaan yhtään (1 hp) lisää niin pitää todistaa, että jarrut ovat kelvolliset suuremmille tehoille.

Yleensä homma menee dieselin turbottamisessa niin, että verrataan saman mallisarjan bensaversioon. Niissähän on tehoja monasti enemmän ja samat jarrut.
Tehoja sai nostaa verrokkiauton tehoihin nähden 20%.

Varaosakirjat ovat hyviä jarrujen selvittelyssä.

Edit: mä en oo ainakaan kuullut, että pitäisi olla mitään todistuksia maahantuojalta tms. moottorin soveltumista turbottamiseen. Normaali savulappu pitäisi riittää.
Ei se sen katsurin ongelma oo jos se ei kestä turboa. Kunhan se ei saastuta vaan liikaa.

____________________________________
- eskimo

OffRoad Kainuu, SLCK #110

Edited by - komk on 07/03/2007 08:41:09
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Turbotettu BJ-40 B kone ei kierrä (nyt kiertää!!!) mikjus Tekniikka & Jutustelu 88 06.10.2014 18:11
M:King cap O/M/V Ajoneuvot 0 05.03.2008 22:52
M: turbotettu pätkäpatrol -KUVIA jiggi O/M/V Ajoneuvot 17 30.09.2007 19:32
m:-85 4wd king cap pete77 O/M/V Muut 0 19.05.2005 18:36
king cap Tekniikka & Jutustelu 10 15.05.2004 03:24


Sivu luotu: 14:49 (GMT +2).