![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Sinne latausvalon päähän kuuluukin tulla jännite, jos sitä yleismittarilla mittaat. Latausvalolle kun tulee molempiin napoihin + kun se ei pala, ja kun se syttyy niin siitä laturiin tulevasta piuhasta häviää se + ja sinne avautuu reitti virralle maahan, jolloin valo syttyy.
En usko että diodeja tarttee laitella, kyllä sen laturin pitäisi toimia ihan ilman ulkopuolisia heebeleitä, jos siinä kerta se säädin on sisällä itsessään. Mutta eihän siinä tosiaan kaikki nyt ihan ok ole, jos kone jää käymään ja latauksen merkkivalo syttyy kun käännät avaimesta virrat pois? Voihan sen nyt tietty aina sit kytkimellä tappaa... ---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluksin laturin vaihto | _VESALA_ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.03.2008 17:31 |
toyota LJ:n laturin vaihto | revu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2007 17:32 |
Suzukin koneen vaihto 1,0 -> 1,3 (SJ410) | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 11.04.2006 09:49 | |
SJ410:in nokkahihnan vaihto | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.09.2005 15:29 |
SJ410:in nokkahihnan vaihto | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.09.2005 10:57 |