![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
No se piuha ei ainakaan toimi herätteenä, mikä tulee suoraan sieltä valolta. Sen herätteen pitäisi kertoa laturille akkujännite. Tod. näk. se sun laturi puskee kokoajan virtaa tulemaan täysillä ja keittää akut. Mittaappa huviksesi latausjännite, veikkaan että on lähempänä 15 volttia, ei saisi olla yli 14.4 V. Jos ei oo mittaria, niin kädellä laturia koittamallakin tuo selviää, jos tuntuu kovin kuumalta ihan tyhjäkäyntikierroksillakin niin ei varmaan ole säädin pelissä mukana. No, en mie tiedä, koita selvitä.
![]() ---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluksin laturin vaihto | _VESALA_ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.03.2008 17:31 |
toyota LJ:n laturin vaihto | revu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2007 17:32 |
Suzukin koneen vaihto 1,0 -> 1,3 (SJ410) | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 11.04.2006 09:49 | |
SJ410:in nokkahihnan vaihto | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.09.2005 15:29 |
SJ410:in nokkahihnan vaihto | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.09.2005 10:57 |