Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #36  
Vanha 19.02.2007, 17:40
kenni:n Avatar
kenni kenni ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.08.06
Sijainti: maa
Viestit: 608
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Moi,

> ja mikäs onkaa offi autossa parempi kuin kardaanijarru kaikki neljäpyörää lukkiutuu jarrulla

Jep, oon käyttänyt tuota esim. kevyemmissä vinssauksissa jos oon jotakuta muuta auttanut, lukot ja käsijarru päälle, tuntuu pysyvän paikoillaa jopa paremmin kuin jalkajarrun kanssa suossa rypemisen jälkeen (rumpujarrut, ärrr) kun rangessa on tositehokas käsijarru, rummpulla sekin kyllä mut ei oo ainakaan mulla kastunut kovin monesti.

Tollanen levykäsijarru vaikuttaa hyvälle keksinnölle, jos on vaan tarpeeksi tehokas.
Mites se siihen vaikuttaa onko käsijarru kardaanissa vai pyörissä? Jos on neliveto päällä niin eiköhän sillon kaikki pyörät kuitenkin mee lukkoon? Mitä ny tasauspyörästö antaa periks jos ei oo lukkoja..



-WWW.PROFANTASYSAFARI.COM
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: tojota lj 70 logset4f O/M/V Ajoneuvot 6 23.02.2008 15:46
Kaarien sovittelua BJ:hin MK Tekniikka & Jutustelu 16 07.03.2006 14:30
m: V 6 tojota bj arska4x4 O/M/V Muut 16 25.11.2004 23:47
Vaihteistojen sovittelua tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 0 20.11.2004 11:18
ohjaussimpukan varsien sovittelua bj40 jjtp Tekniikka & Jutustelu 0 23.07.2004 15:47


Sivu luotu: 05:56 (GMT +2).