![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Tulipa mieleen tuosta pakkasjutusta että onhan se rautakin hauraampaa pakkasessa. Kuinka paljon sitten haurastuu vaijeri ja kuinka paljon köysi vaikka -20 pakkasessa? Vaikea olis uskoa ettei lämpötiloja olis huomioitu köysien kehittämisessä? Ja jos ne kovastipaljon haurastuu pakkasella niin amerikkalainen tuotevastuusysteemi kyllä aiheuttais sen että köydessä olis keskellä noin 5x10 jalan kokoinen oranssi lappu missä lukis ettei narua saa käyttää kuin kesäkuussa juhannuksena.
Tossa mun tapauksessa tuskin kuitenkaan pakkanen oli syynä, lämpötila oli noin -10 -Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vinssinarut kestotestissä ORD uusinmassa numerossa | myllis | O/M/V Muut | 10 | 15.03.2007 00:01 |
| perkeleen puolustusvoimat ! | jamppa.w | Chit-Chat | 50 | 28.02.2007 21:40 |
| Perkeleen alipainelinjat | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.02.2005 14:23 |
| Perkeleen eripari perät | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.02.2005 08:00 |