Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 23.01.2007, 10:10
Marko:n Avatar
Marko Marko ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.04
Sijainti: Imatra
Viestit: 302
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Verottajan ja vaimon taloudellisen ohjauksen yhteisvaikutuksesta pitää BJ:tä entrata tiellä ajettavaan kuntoon! Tällä hetkellä turvallinen maksiminopeus tiellä on 60 km/h. Renkaina uudet 33# ja korotukset riipukkeilla 50 mm + kori 50 mm. Ajo on jotenkin vaeltavaa. Vaikuttaako noi korotukset ohjauskulmiin jotenkin (aurauskulma on kunnossa!)?
Etuakselin korottaminen riipukkeilla kääntää caster-kulmaa pystympään joka ei ainakaan paranna ajettavuutta. Jousen ja akselin väliin pitäisi laittaa kiilapala joka säilyttää akselin alkuperäisen asennon.
Kannattaa katsoa myös simpukan kiinnitys runkoon. Omasta pääsi kerran löystymään pultit vähän ja ohjaus muuttui melko suurpiirteiseksi.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:11 (GMT +2).