![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]() Voi siellä olla joku hehkuista pimeänä, eron huomaa yleensä vasta kunnon pakkasilla. Edic auttaa kylmäkäynnistyksessä kytkemällä pakkosyötön päälle. Eli tarkista/vaihda hehkut ja osta purkki starttipilottia kaiken varalta. Dieselin sekaan voi myös laittaa pari prosenttia bensaa niin on herkempi käynnistymään. Jos hehkut on "hitaat" eli avainta täytyy pitää hehkutusasennossa yli kymmenen sekuntia ennenkuin rele sammuttaa hehkut, niin silloin hehkut on ne 20,5V, mutta jos hehkutus on nopeampi, niin silloin pitää olla 14,5V hehkut. "Lohkolämppäri" on aivan onneton jos on se letkuihin kiinnitetty mötikkä tulipellin kupeessa. Siitä ei ole apua yli -10 asteessa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cruiserilla paratiisiin heinäkuussa | PikkuF | Tapahtumat | 9 | 14.03.2007 08:46 |
Kylmäkäynnistys 1.6 td | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 21.10.2006 20:04 |
4x4 kylmäkäynnistys | hami | Chit-Chat | 6 | 20.01.2006 17:37 |
BJ kylmäkäynnistys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.12.2005 23:24 | |
bj.n kylmäkäynnistys | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.10.2005 11:10 |