![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Mielestäni bead lockkien ilmojen pysyminen ja kesto on pitkälti hitsurin ammatti taidoista kiinni. Mulla on offivarusteen 15" kehät yksi osaset ja hyvin pelittää ilman sikakittejä. Sen verta mitä on kivikoissa kohlittu niin en mä kyllä (paska rautaisa)kehiä laittais. Se on helppo todeta otta vasaran ja lyö esim. lumiauran kulutus terään tai siihen päälle niin jälkii kertoo kaiken.(Esim. Tuli vaan mieleen jos käytetään hartoksia.)
Hartoksi (450) on muutenki hyvä rakentelu aine olen tehnyt 4mm aineesta pohjapanssarit, jakarin pedit,jousen riipukkeet. Edut keveys ja kun ajaa kiveen kiinni niin ei tule leikkaus ilmiötä ja ei lähde helposti murtumaan kun tulee rasituksia. Haitta VITUN KALLISTA ainetta. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:12"teräs vanteet+beadlock kehät-MYYTY- | Maajussi | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 10.01.2008 14:37 |
M : beadlock kehät MYYTY | pyykkipoeka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 17 | 04.10.2007 07:31 |
Beadlock kehät Jormalaisen 15" h:120e | haapala | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.06.2007 10:50 |
M:10x15 kehät | RangePisteMies | O/M/V Muut | 10 | 07.08.2005 20:13 |
O: 15" Beadlock kehät | Rabarberg | O/M/V Muut | 3 | 09.11.2004 00:24 |