Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 19.01.2007, 11:52
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.248
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Yksi vaihtoehto on lisätä iskarin kallistumaa, eli siirtää yläpäätä akselista poispäin ja alaspäin. Näin vakiosikarillakin saa ulosjoustoa lähes rajatta. Ja pysyy silti edullisissa osissa


T, Antti
Tuopas onkii hyvä idis, ei tullu itellä mieleen ollenkaan

KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI
FUCK THE FUEL ECONOMY
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Levyjarrut G:n takapäähän Mörkö Tekniikka & Jutustelu 9 13.01.2008 21:29
Mistä kannatas kysellä ohjaus iskaria LJ70:seen! PatrolAss Tekniikka & Jutustelu 3 15.03.2006 12:13
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 06:23 (GMT +2).