![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Toden totta. Totakin olen vähän pohdiskellut, mutta sitten miettinyt kiinnityspisteiden rakentamisen työläyttä. Mutta tokko se kovin paljon työläämpää on, kuin mitä nyt oli suunnittelilla...
Kallistaminen tietysti heikentää vaimennusta, mutta ehkä sillä ei tällaisessa mettäpelissä ole väliä. - Lommone Ranke Rooveri - |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Levyjarrut G:n takapäähän | Mörkö | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.01.2008 21:29 |
Mistä kannatas kysellä ohjaus iskaria LJ70:seen! | PatrolAss | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.03.2006 12:13 |
Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |