Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 16.01.2007, 13:46
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.633
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Nokka-akselihan pyörii kierroksen kampiakselin pyöriessä kaksi. Eli kampiakseli käy merkin kohdalla kaksi kertaa nokan pyörähtäessä kerran. Pyöritetään kampiakselia kierros uudestaan merkin kohdalle (nokka-akselin merkki jää pieleen), hihna irti, käännetään nyt nokan merkki kohdalleen, remmi paikoilleen, jolloin venttiilien ajoitukset muuttuu ihan toisenlaiseksi. Vai?

Jos ei tepsi niin onkohan nokka-akselin hihnapyörän kiila samassa kohdassa? Jokuhan tässä pyörii väärään tahtiin.

_______________________________________________
Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15



Edited by - -MaTTi- on 16/01/2007 13:22:56
Nokka-akselin ja venttiilien välinen suhde pysyy samana vaikka kiertäsi kampiakselia kierroksen suuntaan tai toiseen ja laittaa jakohihnan uudelleen paikoilleen. Eli jos ottaa kiinni niin ottaa vaikka kääntäisit kierroksen kumpaan suuntaan tahansa.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli? pallero Tekniikka & Jutustelu 3 21.11.2006 13:55
Hypoidivetopyörästö pajerossa maraX Tekniikka & Jutustelu 8 05.11.2006 00:58
Pajerossa 33" renkaat ??? ja leima? onko kellään? Tekniikka & Jutustelu 26 27.09.2005 08:31
Vetopyörästö-öljyn käry pajerossa? KooJii Tekniikka & Jutustelu 13 28.03.2005 11:45
Erilaisia Toyota kuvia jostain! toyovoima Linkit 4 31.01.2005 22:36


Sivu luotu: 20:49 (GMT +2).