Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.01.2007, 23:55
-teemu -teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.03.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 166
Perusasetus

Itse olen tavannut pyöränlaakereissa seuraavat laakerivauriot.
G-mersu mutterit koputeltu kiinni taltalla -> vetarin päästä pala pois ja pyörä irti. Suzuki liian kireälle vedetty laakeri -> rullista pinta rikki.
Kun pyörä pyörii vapaasti ilman välystä ja sokka sopii paikalleen on kaikki ok.

-Teemu




Edited by - -teemu on 12/01/2007 23:57:11

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Land Rover Disco S1 pyöränlaakeri ja sen vaihtotyö Pasi Tekniikka & Jutustelu 6 03.01.2008 21:30
HJ:n kuskinpuolen pyöränlaakeri löystyy aina Tekniikka & Jutustelu 10 02.12.2007 13:44
m:bfg mt 30/9,5/15+susukin vanteet KG O/M/V Renkaat ja vanteet 13 22.05.2007 15:44
suzuki 410 takajarrukilpi ja pyöränlaakeri jnu Tekniikka & Jutustelu 1 19.07.2005 16:50
Susukin kaaret Tekniikka & Jutustelu 14 05.01.2004 10:06


Sivu luotu: 03:33 (GMT +2).