![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nyt en ihan tuossa logiikassa pysynyt mukana. Voihan oikeassa maasturissakin olla keskitasauspyörästö, joka on lukittavissa. Siirtymätaipaleilla ajetaan lukko auki ja tositoimissa lukko kiinni. Kyllä, lukon kytkeminen kiinni tekee ohjauksesta kankeamman. Mutta mitä tarkoittaa :"maastossa etenemiseen EI vaikuta millään lailla". Ilmeisesti tuo sana EI puuttui kommentistasi. Onhan sillä iso ero, onko lukko auki tai kiinni. Oma katumaasturi (Suzuki Grand Vitara) on keskilukko auki pahassa paikassa yksipyörävetoinen ja lukko kiinni kaksipyörävetoinen. Liikkuva jääkaappi rules....
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Keski tasauspyörästön lukko? | Iltsu1 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2008 09:20 |
M.Rangen keski-iskari | swamber | O/M/V Muut | 4 | 21.08.2005 21:44 |
M: Trooper/Campo lukko tasauspyörästö 150e | humrman | O/M/V Muut | 2 | 10.09.2004 22:13 |
Keskustelu Oraakkelin Kans 2 !!! | Rudolf | This And That | 0 | 20.10.2002 03:14 |
Keskustelu "pakkoruotsista" on lopetettava! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:37 |