Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.12.2006, 13:55
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Nyt en ihan tuossa logiikassa pysynyt mukana. Voihan oikeassa maasturissakin olla keskitasauspyörästö, joka on lukittavissa. Siirtymätaipaleilla ajetaan lukko auki ja tositoimissa lukko kiinni. Kyllä, lukon kytkeminen kiinni tekee ohjauksesta kankeamman. Mutta mitä tarkoittaa :"maastossa etenemiseen EI vaikuta millään lailla". Ilmeisesti tuo sana EI puuttui kommentistasi. Onhan sillä iso ero, onko lukko auki tai kiinni. Oma katumaasturi (Suzuki Grand Vitara) on keskilukko auki pahassa paikassa yksipyörävetoinen ja lukko kiinni kaksipyörävetoinen.

Liikkuva jääkaappi rules....

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Keski tasauspyörästön lukko? Iltsu1 Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2008 09:20
M.Rangen keski-iskari swamber O/M/V Muut 4 21.08.2005 21:44
M: Trooper/Campo lukko tasauspyörästö 150e humrman O/M/V Muut 2 10.09.2004 22:13
Keskustelu Oraakkelin Kans 2 !!! Rudolf This And That 0 20.10.2002 03:14
Keskustelu "pakkoruotsista" on lopetettava! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:37


Sivu luotu: 23:24 (GMT +2).