![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Aivan aivan, ja minä tavallaan yritin tätä tarjoilla kun mainitsin 235/75 renkastuksen. Kapeammalla renkaalla ei nimittäin niin pahasti kanita (järkeenkäypää).
Aina sitä uutta oppii, jopa sähkömieskin...=) Eli taidan antaa vielä kilkattaa tuon murroksen, vai onko olemassa todellista riskiä että se totaalisesti hajotessaan rikkoo muuta? Ei se pahasti vielä äännä, naputtaa/kilkattaa kumminkin. Hmm....elikkä jos joutuu selkeästi pienemmän vararenkaan heittämään alle, on ajettava ehdottomasti vain takaveto päällä? Rauvassa ei oo raha hukassa. Edited by - riude on 27/12/2006 18:56:17 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj 410 nokka-akseli(t) jumii | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.07.2007 13:38 | |
Mikä ihme suikan perässä kolisee | riude | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.08.2006 19:41 |
Daihatsussa etuakselilla panhardi...miksi??? | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.08.2006 18:48 |
kierrokset jumii | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.08.2005 20:54 |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |