Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 27.12.2006, 17:56
riude riude ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: SLN, .
Viestit: 933
Perusasetus

Aivan aivan, ja minä tavallaan yritin tätä tarjoilla kun mainitsin 235/75 renkastuksen. Kapeammalla renkaalla ei nimittäin niin pahasti kanita (järkeenkäypää).

Aina sitä uutta oppii, jopa sähkömieskin...=)

Eli taidan antaa vielä kilkattaa tuon murroksen, vai onko olemassa todellista riskiä että se totaalisesti hajotessaan rikkoo muuta? Ei se pahasti vielä äännä, naputtaa/kilkattaa kumminkin.

Hmm....elikkä jos joutuu selkeästi pienemmän vararenkaan heittämään alle, on ajettava ehdottomasti vain takaveto päällä?


Rauvassa ei oo raha hukassa.

Edited by - riude on 27/12/2006 18:56:17
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sj 410 nokka-akseli(t) jumii Tekniikka & Jutustelu 7 06.07.2007 13:38
Mikä ihme suikan perässä kolisee riude Tekniikka & Jutustelu 3 29.08.2006 19:41
Daihatsussa etuakselilla panhardi...miksi??? Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 6 24.08.2006 18:48
kierrokset jumii vesku.r Tekniikka & Jutustelu 8 23.08.2005 20:54
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 09:29 (GMT +2).