![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Enemmän puuroa aamuisin!
Vaihtoehtona on tietenkin tehostin. Kolmossarjalaisissa on (ja tais olla myöhäsemmissä 2a:ssakin) kaksipiirijarrut. Yksipiirijarruihin voi laittaa linjassa olevan tehostimen. Ilmauksen kannalta linjassa oleva tehostin on harvinaisen perseestä. Näitä löytyy monesta eri pelistä, joten vaihtoehtoja on. Ainakin roverin 6cyl- ja fc-malleissa on ollut moista. Fordin F-600:ssa on myös linjassa oleva tehostin. Poljintornitehostimeksi joku early rangen tai defen tehostin. Lokaria joutuu silpomaan että mahtuu. Kaksipiirijärjestelmässä ainoa järkevä vaihtoehto. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
isuzun jarrutehostin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2008 14:05 | |
Jarrutehostin? | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 13.04.2006 08:41 |
M:Suzukin jarrutehostin | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.03.2006 18:58 |
O: -76 Rangen jarrutehostin | Rankku-76 | O/M/V Muut | 4 | 20.11.2005 21:57 |
O: BJ-40 Jarrutehostin | O/M/V Muut | 1 | 10.12.2004 18:24 |