Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 26.12.2006, 19:16
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Enemmän puuroa aamuisin!
Vaihtoehtona on tietenkin tehostin.
Kolmossarjalaisissa on (ja tais olla myöhäsemmissä 2a:ssakin) kaksipiirijarrut.
Yksipiirijarruihin voi laittaa linjassa olevan tehostimen.
Ilmauksen kannalta linjassa oleva tehostin on harvinaisen perseestä.
Näitä löytyy monesta eri pelistä, joten vaihtoehtoja on.
Ainakin roverin 6cyl- ja fc-malleissa on ollut moista. Fordin F-600:ssa on myös linjassa oleva tehostin.
Poljintornitehostimeksi joku early rangen tai defen tehostin. Lokaria joutuu silpomaan että mahtuu. Kaksipiirijärjestelmässä ainoa järkevä vaihtoehto.

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
isuzun jarrutehostin Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2008 14:05
Jarrutehostin? Uazmies Tekniikka & Jutustelu 12 13.04.2006 08:41
M:Suzukin jarrutehostin sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.03.2006 18:58
O: -76 Rangen jarrutehostin Rankku-76 O/M/V Muut 4 20.11.2005 21:57
O: BJ-40 Jarrutehostin O/M/V Muut 1 10.12.2004 18:24


Sivu luotu: 14:57 (GMT +2).