Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 23.12.2006, 11:11
Hujane Hujane ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 07.09.04
Sijainti: Juuka/Savo
Viestit: 896
Perusasetus

Hyvä peli...suurin murhe itselle sattunut oli kiertokanki josta pultit aukesi kesken ajon...

Sen jälkeen ollut useampi troopperi ja voin sanoa syvä llä rintaäänellä että paljon parempi kuin pajero,väännössä sekä kestävyydessä.

TDIC mallia on vieläkin ikävä,maantie kulkineena meni jopa 8 litraa sadalle ja tosi hyvä ajaa pitkiäkin matkoja-vrt pajero tai hj...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: isuzu trooper natsi-natsa O/M/V Ajoneuvot 0 17.03.2008 12:21
Isuzu trooper 2.8Td-90 Rotta-Racing Maasturiprojektit 11 17.01.2008 22:02
Isuzu trooper -90 Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 2 10.11.2007 18:49
Isuzu Trooper Tekniikka & Jutustelu 10 05.03.2005 10:11
M: Isuzu Trooper,2.8 td ic-92 Hujane O/M/V Muut 4 25.11.2004 05:54


Sivu luotu: 13:09 (GMT +2).