![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Koeajoin tommoisen kun se tuli markkinoilla. Kone on mielestäni hyvä, paljon vahvempi kuin Pajeron 2.5-litrainen turbokone (noin vääntömielessä, en tiedä kestosta).
Kopathan noissa tuppaa ruostumaan ja rapisemaan tienvarteen ![]() Risukeula rajoittaa rakentamista, mutta toimii tiellä hyvin. Mahtaakohan rengaskokoon olla paljon vaihtoehtoja? Eikös otteessa ole 206R16? T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: isuzu trooper | natsi-natsa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.03.2008 12:21 |
Isuzu trooper 2.8Td-90 | Rotta-Racing | Maasturiprojektit | 11 | 17.01.2008 22:02 |
Isuzu trooper -90 | Rotta-Racing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.11.2007 18:49 |
Isuzu Trooper | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 05.03.2005 10:11 | |
M: Isuzu Trooper,2.8 td ic-92 | Hujane | O/M/V Muut | 4 | 25.11.2004 05:54 |