Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 19.12.2006, 12:04
jpl jpl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.07.04
Sijainti: Salo Märynummi Finland.
Viestit: 430
Perusasetus

Lainaus:
quote:Otti silmään tuo, etteikö turbossa hehkuja? Mun mielestä ainakin meillä olleessa -88 61:ssa oli hehkutus ihan "normaalisti". Olisi kai se lähtenyt käyntiin toki hehkuttamattakin? Pakkasillakaan ei muistaakseni tarvinnut arpoa, lähteekö LC tulille vai ei, lähti aina.
Tarkennetaanpas hieman. 12H-T koneessa EI ole hehkutulppia sylintereissä. Siinä on kyllä imusarjassa hehkuverkko, joka siis esilämmittää koneeseen menevää ilmaa ja jota automatiikka hehkuttaa moottorin lämmön ohjaamana. Ja sitä varten siinä on se hehkun merkkivalo.

12H-T tosiaan käynnistyy nopeammin ja varmemmin kuin 2H, vaikka siinä ei hehkutulppia olekkaan.

HJ61 -90 & LJ70 -89
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ln 110 laatikoiden kestävyys _VESALA_ Tekniikka & Jutustelu 16 15.08.2007 06:45
Toyota bj42/hj60 splitcase kestävyys Kovakalu69 Tekniikka & Jutustelu 10 10.05.2007 13:49
2L-T:n kestävyys? Setä Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2005 21:27
Koneen kestävyys? BlackJack Vuosimallit 1984-1996 8 04.07.2004 20:32
muncie m-20 (m-21) kestävyys? Vuosimallit 1963-1967 2 04.09.2003 07:58


Sivu luotu: 04:36 (GMT +2).