![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Minulle on hieman epäselvää saako cupissa vaihtaa autoa kesken kauden esim. tekniikkavaurion vuoksi? Kuitenkin siten että luokka ja miehistö pysyy samana?
Tai entäs jos vaikappa apukuski estyy pääsemästä johonkin kilpailuun ja korvataan toisella, miten tulkitaan. Sitten tuo kaarijuttu. Stanussa ei siis ole pakko olla kaaria umpiautossa, voiko luokassa silti olla rasteja joita ei kaarettomat saa hakea? En näistä ainakaan löytänyt 100% selvää tietoa. -Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
| Luokat |
| suunnistus |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
| Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
| Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 19:43 |
| Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
| Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |