![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Voihan sen terävän kulman pamauttaa sisään ennen kisakatsastusta. Muutenkin nää vehkeet rassataan viimeiseen vireeseen ennen kisaa niin miksei saman tien vaihda vaikka sitä ehjää sumuvaloa. Itse kilpailussa tottakai tulee vaurioita ihan niinkuin normaali liikenteessäkin saattaa lamppu palaa. SE on normaalia. EPÄnormaalia on taas se, että jo lähdöstä vehkeet on laittomia. Vai meniskö kemppilukko läpi selittämällä, että perä suli möykyksi kun boorissa revitettiin? Renkaat venyy pari tuumaa kun on niin kuuma keli? Mitenköhän on ylipäätään mahdollista saada leima maastokulkineeseen kun sitä leimakuntoa ei saada edes kilpailuun?
--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.-- Kuvia matkan varrelta |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BeadLock vanteet | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 07.04.2008 17:48 |
beadlock vanteet? | jussi83 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.01.2006 22:36 |
beadlock vanteet? | jussi83 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.11.2005 11:54 |
MYYTY!: beadlock vanteet | mikjus | O/M/V Muut | 1 | 04.10.2005 10:33 |
Beadlock vanteet | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.03.2003 08:20 |