![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Empä keksi yhtään hyvää huoltoauto syytä jo rekisterissä olevalle bensavehkeelle, pakussa kun saa olla muutenkin tarvittava määrä työvaloja.
Oma kohtaisesti muutin molemmat N1G:ksi juuri "etusuojajärjestelmien" vapaan rakentamisen takia, korotuksen lisäsentit on hyvä lisä. Edited by - uazJanne on 02/12/2006 15:48:56 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:pönttö uaz -80 myyty | kimis-70 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 26.08.2007 21:19 |
M: Pönttö uaz | samisami2 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2007 15:37 |
Pakettiauto N 3+3 -> N1G 3+3 maastopakettiautoksi? | JES | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.03.2007 13:26 |
M: Pönttö UAZ | PönttöUAZ | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 07.02.2007 13:16 |
O:uaz rättikatto/pönttö | O/M/V Muut | 3 | 28.12.2004 15:05 |