![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ainakin oikeilla jäljillä satat olla, Cherokeissa on enemmän tai vähemmän ominaisuutena että iskarin yläpään kiinnikkeet (lähinnä itse pultit) ruostuu pikkuhiljaa ja hajoaa - viimeistään siinä vaiheessa kun iskareita vaihtaa. Toisaalta itsellä kolisi iskarit siksi että ne olivat niin heikossa kunnossa. Ei siellä takana ole varsinaisia kolinan lähteitä kuitenkaan kuin käytännössä iskarit/ kiinnikkeet, lehtijouset ja riipukkeet. ..ja jos akselista tulee kolinaa, niin sitten siinä on jotain häikkää. Kyllä mall crawlerillakin pääsee. edit: niin ja siis terävissä montuissa taitaa kaikki Cherokeet kolista jonkin verran, ei nuo ihan äänettömiä ole vaikka kaikki olisi kunnossakin. Edited by - Timo_L on 16/11/2006 19:30:34
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LJ70 kolahdus sammutettaessa. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.07.2007 09:52 | |
| hj:n perän lukko | talli-paallikko | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.02.2007 20:32 |
| Lj:n perän tiukennus? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.02.2006 16:54 |
| Overdrive Grand Cherokeessa | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.11.2005 11:19 |
| kolahdus vaihdettaessa. | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 27.01.2003 15:46 | |