![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Koitin etsiä vastausta mikä tekee renkaasta nastarenkaan. Löysin nastoituksen enimmäismäärän ja poikkeaman lukumäärän osalta, mutta en nastoituksen vähimmäismäärää.
Vetoautossa on nastoitus, mutta en halua vaihtaa jarrullisen kärryn hyvässä kunnossa olevia M+S nastattomia renkaita nastarenkaiksi. riittääkö se, että asennan esim. 4 nastaa puolellensa, ajelen talven ja nypin ne kesäksi pois? "2 § Nastojen lukumäärä ja asennus 1. Nastarenkaassa, jonka vanteen halkaisija on enintään 13", saa olla enintään 90 nastaa, ja renkaassa, jonka vanteen halkaisija on enintään 15", enintään 110 nastaa. Suuremmalle vanteelle asennettavassa henkilöautonrenkaassa saa olla enintään 130 nastaa ja muussa renkaassa enintään 150 nastaa." Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Peräkärryn kierrejouset | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.10.2007 12:51 |
Jos peräkärryn rakentaisi | Masu | Chit-Chat | 6 | 23.03.2007 22:02 |
OT:Peräkärryn rengaskoko ? | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.07.2005 21:44 |
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.05.2005 18:42 |
Talvirengastus??? | Hantta | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 17.09.2004 20:04 |