![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Toi viimenen vaihtoehto kuulostas toimivammalta siinä suhteessa, että se painepuolen pitäs pidellä takanaan ~10 bar paine, joka ei ainakaan noilla auton venttiileillä onnistu "väärään suuntaan".
Lämmöntuotto tuossa vehkeessä on kyllä melkosen suuri, kun ottaa kitkavastuksen ja ilman puristuessa lämpenemisen huomioon. Miten suuriin virtauksiin/paineisiin/kestoikään nuo takaiskuventtiilit on suunniteltu? Ite kanssa joskus suunnittelin, notta miten hyvän kompuran vanhasta voortin kutoslohkosta sais, jos sitä pyörittäs esim. traktorin ulosotosta... Mitä? Minäkö tyhmä? No nyt en ymmärrä! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kompuraa autoon! | Vihavainen | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 06.05.2007 18:15 |
auton ovista. | RR82 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 30.10.2006 05:58 |
auton jatkaminen | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.10.2006 12:53 |
Myyn Kompuraa(ISO)(VARATTU!!!) | Hujane | O/M/V Muut | 31 | 28.08.2006 17:30 |
Auton katsastus | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.01.2006 07:03 |