![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
erikoisilla korirakenteilla ja varusteilla voisi saada lisää, mutta nykyään noitten tehtaitten arvot määrää liikaa.
FC-mallit ja 109 one-ton taitavat olla ainoat jotka on saanut kuorma-autoksi? S2B 109 FC:n suurin sallittu kokonaismassa bensiinimoottorilla olisi aikoinaan ollut 3770kg ja dieselin 3843kg (ohjekirjan arvot). Toisaalta ns "opintomatkalla" ihmetelty vuoden 68 fc-paloauto oli 3400kg kokonaismassalla, kun oma on 3600kg. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Defender kuorma-autoksi | hemi8 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.07.2007 13:25 |
1500 Suburban kuorma-autoksi? | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.06.2006 18:58 | |
m: landrover 110 rättikatto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 13.03.2006 08:00 | |
M: landrover 2A 1961 SWB 2.25b | O/M/V Muut | 0 | 11.11.2005 11:23 | |
0-autoksi Pälkäneelle? | offroadjouni | Tapahtumat | 10 | 02.07.2004 20:32 |