![]() |
landrover 110stw kuorma-autoksi...
onko kellään tietoa saako 110stw landroveria katsastettua kuorma-autoksi? eikös siinä silloin olisi pieni dieselvero ja jos tuo ulkomailta ei menisi niin hirveitä veroja? olenko väärässä...? ainakin suburbaneita näkyy palon kuorkkureiksi katsastettuna..... miksi ei lantikkaa..
|
110 STW:tä voi olla hankala saada kuorma-autoksi, mutta 110 tai 130 HCPU voisi olla helpompi?
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
Huhupuheen mukaan 110 HCPU/130 menisi rekisteriin kuorma-autona.
T, Antti |
Tehtaan ilmoittamat painot eivät riitä kuorma-autoksi. Tietääkseni yksi 130 on vahingossa mennyt kilpiin kuorma-autona.
Painon pitäisi olla yli 3500 kiloa, että menee kuorma-autoksi. Vain maine kulkee edellä... |
Lainaus:
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
Sitä juuri tarkoitin. Ei mikään Land Rover paina 3500kg tyhjänä!!!
130 Defen suurin sallittu kokonaispaino on 3500kg. Tuo mikä on laitettu kilpiin kuorma-autona niin kokonais paino on lipsahtanut 3505kg. Tuo ei siis ole tehtaan ilmoittama paino. Vain maine kulkee edellä... |
Estääkö mikään 130:n tyyppikatsastamisen kuorma-autoksi kokonaismassalla 3505 kg?
T, Antti |
erikoisilla korirakenteilla ja varusteilla voisi saada lisää, mutta nykyään noitten tehtaitten arvot määrää liikaa.
FC-mallit ja 109 one-ton taitavat olla ainoat jotka on saanut kuorma-autoksi? S2B 109 FC:n suurin sallittu kokonaismassa bensiinimoottorilla olisi aikoinaan ollut 3770kg ja dieselin 3843kg (ohjekirjan arvot). Toisaalta ns "opintomatkalla" ihmetelty vuoden 68 fc-paloauto oli 3400kg kokonaismassalla, kun oma on 3600kg. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
AKE hyväksyy vain tehtaan sallimat suurimmat painot. Tämä on syy miksi näin ei voi tehdä.
Vain maine kulkee edellä... |
Lainaus:
______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
Onhan noita tehty Australiassakin:
Land Rover Perentie, 2-akselisen kokonaismassa 3600 kg. http://www.csse.monash.edu.au/~lloyd...Peren4x4rq.jpg Ja kolmiakselisena 4840 kg. http://www.csse.monash.edu.au/~lloyd...Peren6x6st.jpg Lisää: http://www.csse.monash.edu.au/~lloyd...over/Perentie/ T, Antti |
Sivu luotu: 11:27 (GMT +2). |