![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
110 STW:tä voi olla hankala saada kuorma-autoksi, mutta 110 tai 130 HCPU voisi olla helpompi? Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Defender kuorma-autoksi | hemi8 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.07.2007 13:25 |
| 1500 Suburban kuorma-autoksi? | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.06.2006 18:58 | |
| m: landrover 110 rättikatto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 13.03.2006 08:00 | |
| M: landrover 2A 1961 SWB 2.25b | O/M/V Muut | 0 | 11.11.2005 11:23 | |
| 0-autoksi Pälkäneelle? | offroadjouni | Tapahtumat | 10 | 02.07.2004 20:32 |