Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 20.10.2006, 22:26
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Öljypumpun ja nokka-akselin hilppeet kun on kunnossa, niin pitäis pärjäillä.

Mitä pitempi menneisyys, sitä pitempi tulevaisuus...
Tuota mootttorityyppiä kun on alettu tekemään noin -61 ja tehdään edelleen.

_ _ _ _ _ _ _
#RR V8 -76#
#LR S1 -55#
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hankkimassa GC:tä, auttakee! Aapo-A Tekniikka & Jutustelu 1 23.11.2006 20:00
vetteä hankkimassa. aatu78 Yleiset 0 25.06.2005 06:48
O: Maasturia hankkimassa.... HJ? O/M/V Muut 0 04.01.2005 11:03
Koppimopoo hankkimassa Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 28 19.03.2004 15:06
Hankkimassa C3:sta svahnm Vuosimallit 1968-1982 10 09.03.2004 16:12


Sivu luotu: 15:26 (GMT +2).