![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Virinokalla HC on helposti yli, tai sitten tyhjäkäyntikierrokset on yli (>1000 r/min). Sytkäpuolelle tai venttiilin vuotoihin viittaa tosiaan tuo korkea HC yleensä, tai sitten ajoitus voi olla metsässä (esim. alipainesäädin rikki). Väljyydestä mittaus ei juurikaan kerro, öljyä selvästi polttava auto voi saada ihan kelpo tuloksen päästömittauksessa vaikka kone olisi horokin. Vähäpäästöisen testin läpäistääkseen ei kyllä paljon kärsi sinistä huntua putkesta tulla. Jatkuva näkyvä savutus on hylkyperuste sekin. Katsastuksessa ei välttämättä odotella mitään haamulukemia, monelle riittää kun pysytään rajan alla ja merkataan arvot korttiin vaikka paremmatkin olisi saavutettavissa. _______________________________________________ Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Katsastuksen jälkeen huomatut viat... | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 10.02.2014 09:20 |
| 6.2 D koneesta | Holle | Chit-Chat | 9 | 30.04.2007 20:54 |
| Kysymyksiä 2L-T koneesta | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 29.01.2007 21:32 |
| Katsastuksen ohjeet ja ajoneuvotekniikan tiedottee | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.08.2005 22:34 |
| katsastuksen laita... | ari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.03.2003 11:11 |