Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.10.2006, 08:29
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.097
Perusasetus

Virinokalla HC on helposti yli, tai sitten tyhjäkäyntikierrokset on yli (>1000 r/min). Sytkäpuolelle tai venttiilin vuotoihin viittaa tosiaan tuo korkea HC yleensä, tai sitten ajoitus voi olla metsässä (esim. alipainesäädin rikki).

Väljyydestä mittaus ei juurikaan kerro, öljyä selvästi polttava auto voi saada ihan kelpo tuloksen päästömittauksessa vaikka kone olisi horokin. Vähäpäästöisen testin läpäistääkseen ei kyllä paljon kärsi sinistä huntua putkesta tulla. Jatkuva näkyvä savutus on hylkyperuste sekin.

Katsastuksessa ei välttämättä odotella mitään haamulukemia, monelle riittää kun pysytään rajan alla ja merkataan arvot korttiin vaikka paremmatkin olisi saavutettavissa.

_______________________________________________
Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastuksen jälkeen huomatut viat... Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 29 10.02.2014 09:20
6.2 D koneesta Holle Chit-Chat 9 30.04.2007 20:54
Kysymyksiä 2L-T koneesta _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 18 29.01.2007 21:32
Katsastuksen ohjeet ja ajoneuvotekniikan tiedottee -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 8 19.08.2005 22:34
katsastuksen laita... ari Tekniikka & Jutustelu 0 16.03.2003 11:11


Sivu luotu: 05:11 (GMT +2).