Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 18.10.2006, 07:44
longfiedteam longfiedteam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.07.04
Viestit: 283
Perusasetus

happea on aika paljon.. pako putkessa on reikiä.. yleensä jos on normaali putkisto suht tiivis arvo on 0.9-0.2
toinen jos on saaste laitteet ja jokin ilma pumppu tai muu pakosarjaan ilmaa johtava systeemi lisää happi arvoa .joskus jos hc on korkea(yli sallitun) arvo ,voi se jopa merkata myös venttiili vikaa esim.,opel astroissa.
niin ja täällä päin on heti katsastuksen jälkeen hyytynyt mm. patrolleja..

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastuksen jälkeen huomatut viat... Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 29 10.02.2014 09:20
6.2 D koneesta Holle Chit-Chat 9 30.04.2007 20:54
Kysymyksiä 2L-T koneesta _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 18 29.01.2007 21:32
Katsastuksen ohjeet ja ajoneuvotekniikan tiedottee -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 8 19.08.2005 22:34
katsastuksen laita... ari Tekniikka & Jutustelu 0 16.03.2003 11:11


Sivu luotu: 15:43 (GMT +2).