![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Riippuen vähän ohjausvarren/raidetangon mallista niin yks vaihtoehto on tehdä/teettää huomattavasti vahvempi tanko johon sitten vaan oikeet kierteet päihin. Toinen vaihtoehto on hitsata orkkisvarren päälle vahvaseinämäinen putki tai tuollainen u-palkki kuten Ramon kuvassa. Hätäsin ja varmasti leimallekin kelpaava vaihtoehto on lyödä tangon päälle tiukkasovitteinen putki, just sen pituinen että se pysyy siinä pantojen välissä - ei tarvi hitsata jne. Jos on mahollista niin puskuriin kannattaa liittää panssarintynkä noille ohjauskilkkeille. Tollanen tuli tehtyä LäJään, siinähän raidetanko on etuakselin takapuolella mutta ohjausvarsi normaaliin tapaan edessä. ![]() ![]() ____________________________ VAZ 2121 Niva & VAZ-Crawler SORONÓ Off-Road Team #1 Mansen Maasturi Club toveriniva(at)kotikone.fi
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kardaanin suojaus? | freddie | Tekniikka & Jutustelu | 47 | 29.03.2015 13:23 |
Akseleiden vahvistus hitsaamalla | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 22.11.2007 07:33 |
410 laatikon räjäytyskuva ja siirtäjän vahvistus? | TommyS | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.02.2007 19:01 |
syylärin suojaus | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.08.2004 10:08 |
ohjaussimpukan varsien sovittelua bj40 | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.07.2004 15:47 |