Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.09.2006, 19:04
NKH:n Avatar
NKH NKH ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Viestit: 1.685
Perusasetus

Riippuen vähän ohjausvarren/raidetangon mallista niin yks vaihtoehto on tehdä/teettää huomattavasti vahvempi tanko johon sitten vaan oikeet kierteet päihin.

Toinen vaihtoehto on hitsata orkkisvarren päälle vahvaseinämäinen putki tai tuollainen u-palkki kuten Ramon kuvassa.

Hätäsin ja varmasti leimallekin kelpaava vaihtoehto on lyödä tangon päälle tiukkasovitteinen putki, just sen pituinen että se pysyy siinä pantojen välissä - ei tarvi hitsata jne.

Jos on mahollista niin puskuriin kannattaa liittää panssarintynkä noille ohjauskilkkeille.

Tollanen tuli tehtyä LäJään, siinähän raidetanko on etuakselin takapuolella mutta ohjausvarsi normaaliin tapaan edessä.





____________________________
VAZ 2121 Niva & VAZ-Crawler
SORONÓ Off-Road Team #1
Mansen Maasturi Club
toveriniva(at)kotikone.fi

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kardaanin suojaus? freddie Tekniikka & Jutustelu 47 29.03.2015 13:23
Akseleiden vahvistus hitsaamalla IsoA Tekniikka & Jutustelu 20 22.11.2007 07:33
410 laatikon räjäytyskuva ja siirtäjän vahvistus? TommyS Tekniikka & Jutustelu 4 27.02.2007 19:01
syylärin suojaus jjtp Tekniikka & Jutustelu 9 13.08.2004 10:08
ohjaussimpukan varsien sovittelua bj40 jjtp Tekniikka & Jutustelu 0 23.07.2004 15:47


Sivu luotu: 03:32 (GMT +2).