Viimeisin käänne Elisan palveluissa tuli taas sitten eteen. Kävimme zartsan kanssa elokuun 10. päivän tienoille oikein paikan päällä Elisan Tampereen toimipisteessä tilaamassa adsl-yhteyden nopeuden korotuksen nykyisestä 512/512 -> 1M/512. Korotus luvattiin tehdä muutaman viikon kuluessa.
Meni muutama viikko, alkoi syyskuu, mutta nopeus pysyi samana. Tuli lasku, jossa oli laskutettu sitten tuon korotetun nopeuden mukaan. Yllätys.
Ja taas puhelin kouraan, tuttu numero ruutuun ja soittamaan. Laitoin puhelimen kaiuttimelle, vaihdoin molemmille tyttärille vaipat, tyhjensin astianpesukoneen ja aloin laittamaan ruokaa. 15 minuutin jälkeen suvaittiin vastata. Asiakaspalvelija ei aluksi uskonut minua, kun sanoin että yhteysnopeus on edelleen 512/512. Pienen vakuuttelun jälkeen hän käynnisti oman diagnostiikkaohjelmansa ja katso! Nopeus todellakin oli 512/512. Lupasi tehdä vikailmoituksen ja laskusta saan vähentää erotuksen.
Mutta miten näin nyt voi olla, alkaa tuntumaan jo ihan uskomattomalta. Tämä oli siis jo 9. ongelma minun ja Elisan välillä tasan 3 kuukauden aikana. Siis keskimäärin 3 ongelmaa kuussa! Kysyin puhelimessa asiakaspalvelijalta, että kenen puoleen voin kääntyä valitusteni kanssa, sillä mittani alkaa olla täynnä. Hän pyysi jättämään palautetta Elisan kotisivuilla. Tässä suora lainaus sieltä:
Lainaus:
quote:
Otamme mielellämme vastaan sekä kiitokset että moitteet, jotta tiedämme miten palvella paremmin. Käsittelemme palautteet, mutta niihin ei vastata henkilökohtaisesti.
|
Nyt ollaan jo sen verran pitkällä, että enää ei tuommoinen kelpaa, haluan saada käsiini jonkun joka osaa jo vähän kertoa tarkemmin mistä Elisan touhuissa on kyse.
Mua ei huvita kohta enää yhtään mikään!
Laskos
- Haluan olla Esa -