![]() |
![]() |
|
Internet Service Providers Internet Service Providers, Hosting, Domains |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Elisa & nopeuden tuplausSyyskuun alusta nopeus tuplaantui aivan kuten luvattiin. Eilen huomasin, että nopeus oli pudonnut takaisin. Lähetin Elisan tukeen meilin: Moro, Viimeistään 1.9. alkaen laajakaistaliittymien nopeuksien piti kaksinkertaistua. Minun tapauksessani siis 256/256 -> 512/512. Näin todellakin tapahtui ja aivan ajallaan. Nyt kuitenkin eilen huomasin adsl-modeemini apuohjelmasta, että nopeus oli jälleen pudonnut 256/256:een. Mistähän siis mahtaa olla kyse? Osoitteeni on Kauppilaisenkatu 24 C 17, 33730 Tampere. Adsl-modeemina RoadRunner (mallia en nyt muista kun töissä olen), liittymä ostettu Tampereen Kalevan Gigantista joulukuussa 2003. Lisätietoja odotellen, Jussi Laakso Hetken päästä tuli automaattivastaus: Viestinne on vastaanotettu. Tähän automaattikuittaukseen ei tarvitse vastata. Asianne käsittelytunniste on [tiketti #638543] Säilyttäkää tunniste jatkossa kaikkien asiaa koskevien viestien otsikkorivillä. Terveisin, Elisan tekninen asiakastuki Elisa Oyj PL 10 00061 ELISA www.elisa.fi Nyt jäänkin mielenkiinnolla odottamaan seuraavia seikkoja: 1) Koska Elisa vastaa minulle? 2) Mitä Elisa vastaa minulle? 3) Koska nopeuteni lopullisesti kaksinkertaistuu? 4) Hyvittääkö Elisa asiaa mitenkään? - Laskos - "Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita" - Juhani Tamminen
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Minne menet, Elisa? | Laskos | Internet Service Providers | 16 | 08.08.2007 09:56 |
Elisa n touhut - | tonnisata | Chit-Chat | 16 | 30.01.2007 10:17 |
Elisa | Luomu | Rakas Päiväkirja | 7 | 22.02.2005 10:03 |