![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itse ainakin olen öljykylpyfiltterin vankka puolustaja. Ei ainakaan nykysellä turbollakaan ahdista imupuoli. Varmasti pitää paskat paremmin ulkona kun pahvifilsu ja on ikuinen. Itse olen pessyt löpöllä patruunan. Olen kaapinut hiekat ja roskat ölytilan pohjalta ja tilalle tavallista moottoriöljyä, sitä kun saattaa kulkeutua moottoriinkin niin kannattanee käyttää samaa kun koneessa on. Ölytilan pohjalla on sellanen merkki jossa muistaakseni lukee oil level ja siis sen tasolle pitää täyttää. Paperinen tuskin tohon menee mutta jos ottaa hj-60 koko putsaripöntön ja sovittelee sen sinne niin sitten.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ40-76 | rikuBJ | Maasturiprojektit | 45 | 28.10.2008 19:21 |
M: Bj40 4.0D | HJ40 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.03.2008 14:11 |
o: Bj40/42 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.01.2006 21:45 | |
M: bj40 | Kumikameli | O/M/V Muut | 6 | 14.12.2005 01:14 |
M: BJ40, -77, 1+1 PA | Junnu | O/M/V Muut | 1 | 28.11.2005 12:23 |