Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.09.2006, 09:19
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

3-4 cm korotus vääntämällä vääntösauvoja ja jatkamalla riipukkeita takana. Sitten joku 50mm korinkorotus että saa mahtumaan esim. 32" 11,5" pyörät ja karkeat sellaiset alle. Takaa rapsit kaikki ylimääräiset ulokkeet puskurit tms. pois (kun on pitkäperäinen) ja keulaan joku leveä liukulevy/panssariyhdistelmä. Sit kevennät kaiken ylimääräisen pois. Jos se on puhdas metsäpeli niin teet vielä hitsilukon taakse. Muita en alkaisi tekemään...jos ei ole tarkoitus kauheesti polttaa rahaa ja energiaa.

Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:King cap O/M/V Ajoneuvot 0 05.03.2008 22:52
m:-85 4wd king cap pete77 O/M/V Muut 0 19.05.2005 18:36
M: King Cab 4x4 -85 O/M/V Muut 5 27.05.2004 13:50
king cap Tekniikka & Jutustelu 10 15.05.2004 03:24
M: TD King Cab 4x4 O/M/V Muut 0 28.10.2003 10:15


Sivu luotu: 06:53 (GMT +2).