![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
3-4 cm korotus vääntämällä vääntösauvoja ja jatkamalla riipukkeita takana. Sitten joku 50mm korinkorotus että saa mahtumaan esim. 32" 11,5" pyörät ja karkeat sellaiset alle. Takaa rapsit kaikki ylimääräiset ulokkeet puskurit tms. pois (kun on pitkäperäinen) ja keulaan joku leveä liukulevy/panssariyhdistelmä. Sit kevennät kaiken ylimääräisen pois. Jos se on puhdas metsäpeli niin teet vielä hitsilukon taakse. Muita en alkaisi tekemään...jos ei ole tarkoitus kauheesti polttaa rahaa ja energiaa.
Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja " |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:King cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.03.2008 22:52 | |
m:-85 4wd king cap | pete77 | O/M/V Muut | 0 | 19.05.2005 18:36 |
M: King Cab 4x4 -85 | O/M/V Muut | 5 | 27.05.2004 13:50 | |
king cap | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.05.2004 03:24 | |
M: TD King Cab 4x4 | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2003 10:15 |