![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Paineprikkojen häviäminen tosiaan kuluttaa rungon pilalle. Usein raju sudittaminen kuitenkin aiheuttaa pikkurattaden leikkaamisen kiinni omiin akseleihinsa, jotka eivät keskeltä pääse pyörimään, vaan katkeavat -> täystuho.
Kannattaa laittaa keskilukko aina kiinni maastossa. Itse en koskaan avaa sitä kesken ajon. Kisamiehet näin tekevät, jotta auto kääntyisi vähän paremmin, mutta safarihommissa ei yksi peruutus haittaa mitään. T, Antti |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Rangen voimansiirto osaa | Arska-tehtaalta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 08.05.2007 16:39 |
| Mitä huomioida Rangen (P38A) ostossa? | Tykki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.10.2006 19:47 |
| mitä eroa on rangen 3.5 litran ja 3.8 koneella? | miikkalu | Chit-Chat | 7 | 04.05.2006 10:59 |
| Mitä rangen kone kestää?? | Maajussi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.03.2006 21:58 |
| Mitä oljyä rangen vaihteistoon? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.09.2005 10:04 | |