Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.09.2006, 15:30
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Paineprikkojen häviäminen tosiaan kuluttaa rungon pilalle. Usein raju sudittaminen kuitenkin aiheuttaa pikkurattaden leikkaamisen kiinni omiin akseleihinsa, jotka eivät keskeltä pääse pyörimään, vaan katkeavat -> täystuho.

Kannattaa laittaa keskilukko aina kiinni maastossa. Itse en koskaan avaa sitä kesken ajon. Kisamiehet näin tekevät, jotta auto kääntyisi vähän paremmin, mutta safarihommissa ei yksi peruutus haittaa mitään.

T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Rangen voimansiirto osaa Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 08.05.2007 16:39
Mitä huomioida Rangen (P38A) ostossa? Tykki Tekniikka & Jutustelu 3 21.10.2006 19:47
mitä eroa on rangen 3.5 litran ja 3.8 koneella? miikkalu Chit-Chat 7 04.05.2006 10:59
Mitä rangen kone kestää?? Maajussi Tekniikka & Jutustelu 2 21.03.2006 21:58
Mitä oljyä rangen vaihteistoon? Tekniikka & Jutustelu 3 04.09.2005 10:04


Sivu luotu: 05:41 (GMT +2).