![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tai sitten pikkurattaiden paineprikat suditellaan pois ja sen jälkeen hieman murikkaa "sorvataan", rattaat eivät ota enää toisiinsa tarpeeksi kiinni ja hajoavat. Sitten hommataan käytetty tasauspyörästömurikka, eikä vaihdeta uusia paineprikkoja...
-74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Rangen voimansiirto osaa | Arska-tehtaalta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 08.05.2007 16:39 |
Mitä huomioida Rangen (P38A) ostossa? | Tykki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.10.2006 19:47 |
mitä eroa on rangen 3.5 litran ja 3.8 koneella? | miikkalu | Chit-Chat | 7 | 04.05.2006 10:59 |
Mitä rangen kone kestää?? | Maajussi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.03.2006 21:58 |
Mitä oljyä rangen vaihteistoon? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.09.2005 10:04 |